Collet :) Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Dattren min på 20 mnd. har nettopp begynt å gå... Sent men godt! Nå springer hun allerede rundt og jeg synes det er så dårlig antiskli på mange sokker. Vi har parkett i hele huset og hun sklir over alt.. Har de sokkene med skinn under fra H&M men synes ikke det er så mye antiskli i de heller. Sånne barnehagetøfler liker hun ikke gå med, hun vil ha på "hokker"! (sokker....!) Er det noen med råd her inne? Hvilke er de beste antisklisokkene, eller myke tøfler/sokker med skinn under?
*Magic* Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Vi har Robeez tøfler til tassen her, og syns de er supre. Veldig myke og gode, og han sklir ikke. Har også de turnsokkene fra H&M som du nevner, og de var fine da han krabbet men blir for glatte nå som han går.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 skinntøffler vel.......umulig å skli på de ;-)
Kosemaisen :-) Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Vi har fått noen geniale sklisokker i ULLFROTTÈ! Sitter bra på foten,varme og gode,og antiskli som fungerer i motsetning til mange andre.... De kjøpes på sparkjøp tror jeg (fikk dem i gave sammen med tom&trine ullbodyer...Så logisk tenkning!He he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå