Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Del Skrevet 27. januar 2007 Var hos akupunktøren kl 16. Han satte da nåler som skulle hjelpe til og stimulere til fødsel. Dette var 3 gang på 1 uke jeg var hos han. Først gang satte han nåler for og modnes, andre gang satte han for og modnes mer og stimulerte litt til fødsel og tredje gang satte han for og få livmoren til og trekke seg sammen og arbeide. Ja han satta da nåler for og stimulere til fødsel... Rett før han skulle ta ut nålene så kjente jeg en skikkelig rie. Tok da en time før jeg kjente no mer... Begynte da og stimulere brystvortene, og kjente at ene kynneren etter den andre kom. Ut over kvelden ble de bare vondere og vondere... Men fortsatt kun som mensen vondt. Da kl ble 0100 begynte jeg og tenke på og ringe sykehuset. Kl 02 00 vekte jeg mannen min og vi gjorde oss klare. Kl 0315 var jeg på sykehuset, ble tatt godt i mot og de gjorde epiduralen klar. Jeg hadde angst så jeg skulle få den så tidlig som mulig... Jeg har født 2 ganger før, men aldri hatt no åpning eller no modning når jeg har kommet på sykehuset. Kun regelmessige rier som har gjort at dem har holdt meg der oppe de to andre gangene... Vel denne gangen kom jeg da opp kl 0315, med 3 cm åpning!! Kl 06.30 var babyen ute, uten rifter! Så jeg mener at akupunktur hjelper uansett!! Om det ikke starter fødselen så gjør den det mer klart og modent hvertfall... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7967356-da-er-det-en-uke-siden-jeg-f%C3%B8dte-og-f%C3%B8dselen-startet-hos-akupunkt%C3%B8ren-som-satte-n%C3%A5ler-for-og-stimulere-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. januar 2007 #2 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja, slimproppen min gikk samme dag som jeg hadde vært hos min første modningsakupunkturtime, og så gikk vannet mitt natt til neste time (fikk da akupunktur på sykehuset og fødte dagen etter). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7967356-da-er-det-en-uke-siden-jeg-f%C3%B8dte-og-f%C3%B8dselen-startet-hos-akupunkt%C3%B8ren-som-satte-n%C3%A5ler-for-og-stimulere-f%C3%B8dsel/#findComment-7969189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå