Gå til innhold

Huuuumm.... Røde tråder i slim? Hva skjer da?...

Anbefalte innlegg

Nå spørs d om tanta er på vei eller no..... dag 44.... i går fikk jeg en liten rød stripe (eller..rosarød..minimalt) i tynt slim.... Tok på truseinnlegg.. og tenkte tanta kom.. men nei da... kom ikke mer på en hel dag.. og ikke i natt... var på do nå...enda litt mer sånn rosa/rødt/brunt i slim... minimalt denne gangen og....

Hatt menssmerter i snart 2 uker..

Skulle ønske kroppen kunne bestemme seg...

Negativ test i går ja..... Fint om tanta kommer NÅ! skal jo på innvendig ul på torsdagen...vært deilig å slippe å drasse med seg den hersens tanta overalt.. spesielt på slike undersøkelser...lite delikat..blæærk....

Det værste er vel 2 uker med menssmerter lell... lei av å ha vondt i underlivet/over skambeinet...sukk

Andre som har opplevd dette? Stikker i både mage og pupper... tror ikke jeg er gravid...

Fortsetter under...

GLemte en ting ja.. korsryggen tar livet av meg snart..... E vondt i korsryggen og nedover rompa/lår... skikkelig øm og stiv... uten at æ har gjort nå spesielt... har bare blitt værre og værre... Kan d og vær ett tante tegn?

Heisann!!!

Tror jeg har det slik som deg nå!!! Men jeg er på dag 53 og det startet for ett par dager siden med ryggen, akkkurat som om du ikke har tøyd ut, det er godt å bøye seg fremover når en sitter! I dag begynte det litt i magen også, og jeg har også litt blødninger, små, kommer bare av og til!!!!! Tok en QR og der var det en usedevanlig svak strek, så her går jeg å lurer. Har kjøpt inn CB, så får se om jeg tar en test imorgen! Hadde vært greit å enten få en positiv test eller tante på besøk spør du meg, istedenfor dette grenseland!!!

Klem

Annonse

:) heihei..! nei tror nok ikke det er eggeløsning... i 2 dager nå har d kommet røde slimtråder... utblandet blod..minimalt..kommer kun på papiret når jeg tørker meg.. men ikke noe i truseinnlegget...

I tillegg dreiv jeg å var JÆVLI kvalm i går..virker som d blir værre kveld for kveld.. jeg er svimmel.... Ingen matlyst... uggen i magen.. øm i magen...

I tillegg har jeg hatt legg kramper i beina i hele natt...sovet minimalt...

jaja...

Nei nå syns jeg d er litt rart.. om jeg ikke skulle til ul på tors så hadde jeg bestilt legetime....

:) jaja... vi får no se... negativ grav test i forrigårs ihvertfall..så lite tro på at jeg er gravid..men begynner å bli lei av å være kvalm..ihvertfall hvis d er uten grunn....

pleier ikke å stivne sånn i korsryggen nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...