Benni-min Skrevet 27. januar 2007 #1 Del Skrevet 27. januar 2007 Har noen av dere et liv utenom DIB???? Kanskje jeg også må få meg det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 27. januar 2007 #2 Del Skrevet 27. januar 2007 Jepp, måtte ha meg en dib-pause idag. Fikk så dårlig samvittighet for disse vinduskarmene som skulle males;-) Men nå har jeg sparklet og malt i flere timer, så nå er det pause- og pumpetid! Og jammen okkuperte begge ungene hver sin pc for å spille - jeg fikk litt abstinenser da jeg så det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 27. januar 2007 #3 Del Skrevet 27. januar 2007 Her har jeg hatt besøk av "Liv" idag ja hehe.... Men nå er jeg innom igjen før legging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Del Skrevet 27. januar 2007 Nja jeg sitter her selv om foreldrene mine for en gangs skyld har kjørt den lange veien hit i helga.. Fy på meg Men det er jo så koselig her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. januar 2007 #5 Del Skrevet 27. januar 2007 Har hatt gjester i hele dag... Men nå snek jeg meg unna et lite øyeblikk for å titte innom her! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå