Gå til innhold

"Hvordan er" en hemmorroide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fare for å virke useriøs, men jeg lurer på hvordan er hemmoroide ser ut/hvilken konsistens det er, eller hvordan jeg nå skal forklare det?

Har lest litt på nettet om hva man kan gjøre og hvordan det kjennes ut, men er ennå usikker på om det er det jeg er iferd med å få. Det er litt ubehagelig innimellom, men klør ikke og blør ikke, slik det står på de sidene jeg har vært inne?..

Også er jeg driitfeig og signerer med anonym akkurat nå... ;) (Syns disse tingene er litt flaue..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten som en kvise som henger utenpå endetarmen. Du kan også ha de inne i endetarmen. Det er som en knute.. Det kan hjelpe å presse den hardt etter evt do besøk. Zeroprokt er fint å bruke på den.

Skrevet

Tusen takk for svar! :) De er ganske små da eller? Eller varierer de i størrelsen?

HI

Skrevet

De kan variere veldig i størrelse.. De er som små ballonger innenfor eller utenfor endetarmsåningen. De kan være veldig ømme og såre. Vær påpasselig med å få i deg nok fiber og drikke, slik at problemet ikke blir verre. Hadde selv et par små etter forrige fødsel, og det var veldig ømt og ubehagelig, spesielt ved dobesøk, forsvant raskt ved bruk av salven Scheriproct..

Skrevet

Mine er myke og overhode ikke plagsomme utover at det noen ganger kan føles litt "stramt" der. Verken klør eller blør eller gjør vondt eller noenting. Dytter dem litt inn igjen etter jeg har vært på do.

Skrevet

Som ballonger ja.. Da er det sikkert det jeg holder på å få. Søren og. Kan man bruke den salven dere nevner når man er gravid? Og er den reseptfri?

Ellers tusen tusen takk for hjelpa! :)

HI

Skrevet

Ingen som vet ifht den salven; om jeg kan bruke den nå og om den er reseptfri?

Skrevet

Ja den er reseptfri og ja du kan bruke den når du er gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...