Gå til innhold

foreningen for krybbedød....

Anbefalte innlegg

idag ringte foreningen for krybbe død...enda jeg bare er 11 uker på vei...akkurat som jeg ikke har nok bekymringer...støtter arbeidet deres fult ut, men syns det er unødvendig at de ringer de som er gravide, det eneste som skjer er at vi får enda mer bekymringer..akkurat det jeg trenger nå...noen flere som har blitt ringt opp av de...lurer også hvor de kunne ha fått nummeret mitt også...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7967129-foreningen-for-krybbed%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo lite frekt må jeg si.

Tror jeg hadde fortalt hvor skapet skulle stå ja !!!!

Ja, hvor kan de ha fått tak i telefonnr. Kanskje du har registrert deg et sted der de kan få den informasjonen fra.

Er egentlig det lov da???

de har ringt meg og, og de var skikkelig ufyselige på telefonen. Da jeg sa at jeg ikke var interresert( har ingen ting med foreningen og gjøre synes det er en veldig god sak) blei hun som ringte skikkelig frekk i tonen og spurte om jeg hadde samvittighet til det, og om jeg visste hvor mange barn som kunne dø fordi jeg ikke støttet foreningen over telefonen! blei helt sjokkert! Har jo støttet de før og kommer jo til og gjøre det igjen, men jeg vil jo helst ikke bli tvunget til det. Nå har jeg reservert meg mot telefonsalg, sms reklame og adressert reklame på brønnøysund registrene. gjorde det for at halvt år siden og har ikke fått noe siden det.

De har ringt meg også.. Jeg sa de kunne sende meg informasjon i posten for jeg kjøper aldri noe over telefonen.. Han ble ganske snurt, og tror ikke jeg kommer til å få noe i posten.Føler jo ekstra på at jeg vil støtte de nå som jeg selv er gravid. De ringte meg først etter jeg hadde registrert meg her på bim, men det er sikkert tilfeldig...

Annonse

Blitt oppring 2 ganger i mitt liv... og begge gangene hadde jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset med baby... tilfeldig?? Neppe!

De gjør en god jobb, men når de ringer folk som er gravid eller nettopp har født er det direkte ufint spør du meg!!

hørte fra en veninne at de ikke har lov å ringe de som nettopp har født, vet ikke om det også gjelder gravide. det er rett og slett frekt å ringe når en er i en følsom periode. de har fått kretikk over dette og er fullt klar over at de ikke har lov. så gi beskje til de neste gang. nr deres er 21513725, vet ikke om de har flerre nr men gi beskje til dem . det er uakseptabelt. blir provosert av dem jeg. kan gi penger hvis en ønsker det og kan ta kontakt selv da..

Jeg fikk telefon av dem igår, æ støtter egentlig arbeidet dem gjør, men syns det blir helt feil å begynne å ringe nu når æ e gravid...

Æ sa at æ ikke var interessert, og fikk da svaret: har du samvittighet til det??? Gjett at æ ble provosert da ja..

Og min overtroiske samboer ble nesten irritert på mæ sia æ avviste dem, han mente det ikke kunne være en tilfeldighet at dem ringte nu.. Det kunne kanskje være et signal el tegn på at noe e galt eller kommer til å gå galt... (og det sies at kvinnfolk e hysterisk!!?) Men han roa sæ ned etter at æ hadde forklart at dem sansynligvis hadde funnet mæ i nåkka register, og dem ville spille på samvittigheta mi..

ja, det e helt sykt det her...har nettopp skrevi en mail te dæm og lure ka helvete dæm driv med...samtidig lest æ et innlegg i vg, der ei dame som lå å sku ha ungen sin på sykehuset vart oppringt...og når hu varsla foreninga sa styrelederen i foreninga at dæm ikke driv med telefon salg, og at det mått vær svindel...makan te frekkhet...

Fikk den samme tlf i dag!!! Ble døds forbanna og hun i tlf ble sur for at jeg sa jeg ikke var interessert!!! Har nok annet å bekymre meg om enn at det også skal være en ting! Hadde ikke tenkt på faren for krybbedød før idag jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...