LilleMalin♀♂♂ Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Nå har vi begynt med litt grøt til snuppa (hun er 5,5 mnd). Vi er oppe i ca 4 teskjeer med maisgrøtpulver i mm. Hun har fått det en uke snart og da lurer jeg på om det er greit å introdusere noe mer. Skal jeg gi litt banan i grøten kanskje? Eller er det likegreit å prøve risgrøt i steden for å se om hun synes det er bedre på smak? Eller skal jeg gi litt potet på ettermiddagen i steden? Undre, undre...
gullunge+1imagen Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 tror du kan gjøre alt det der.. jeg begynte med ris jeg, så arbeidet jeg meg videre til frukt (bananmos som jeg laget selv) og så videre til potet blandet med mme (så det ble litt rennende nesten), og etter det fortsatte det bare med hvetegrøt med havre for 4 mnd (for å innføre gluten),flere frukt-typer, grønnsaks-purè-middagsglasset fra nestle for 4 mnd og deretter middagsglassene for 6 mnd og grøt for 6 mnd. Det går seg til det der, bare å følge de der trinnene til nestle: smaksprøve - flere smaker - osv..
nati, knotten & lille karamell Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jeg begynte med både risgrøt og maisgrøt omtrent samtidig. Etterhvert fikk han også most potet og eplemos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå