Gå til innhold

Timian

Hjelp,jeg er 4-barnsmamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått min lille Timian,men trenger et mellomnavn.Det må være kort og greit,maks to stavelser.Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Timian Emil

Timian Olai

Timian Henrik

Timian André

Timian Johann

Timian August

Skrevet

Gutten min er 9 mnd og han heter Timian Chrisander...Men d blir sikkert litt for langt siden du ville ha maks to stavelser..LYkke til:)

Skrevet

Blir litt for langt synes jeg,Artig at det er flere som heter Timian,har fått en del reaksjoner her inne på det.Men venner og familie har vært positive.Jeg har lyst på Neo,men mannen er ikke helt enig.

Skrevet

Enn med Timian Leon da?? Timian Leander??

Bra å se at det er flere som synes Timian er fint..Har bare fått positiv respons tilbake om navnet. Ser på statestikken at det er flere og flere som kaller barnet for Timian.:)

Skrevet

Hva med Timian Leon eller Timian Leander da?? Artig å se at det er flere som liker navnet Timian. Har bare fått positiv tilbakemelding om navnet. Ser også på statestikken at flere og flere kaller barnet Timian. ARTIG:)

Skrevet

Hva med Timian Leon eller Timian Leander?? Artig å se flere som bruker navnet Timian.:)

Skrevet

Hva med Timian Leander eller Timian Leon da..?? De to navnene er fine. Artig å se at det er flere som har valgt og bruke navnet Timian. :)

Skrevet

Har også en Timian :-) Og har fått masse positivt om navnet.

Han har ikke mellomnavn; men jeg synes at Timian Leon passer fint sammen.

Lykke til med navnevalget!!

Skrevet

What? Timian er jo et krydder.

Blir som å kalle barnet Oregano eller Basilkum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...