Gå til innhold

Beth

Hjelp,jeg er 4-barnsmamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist.Nå har jeg fått min "lillegutt" Timian som var nesten 4,5 kilo.Så nå sender jeg deg masse lykkeønskninger og hva jeg måtte ha igjen av graviditetstøv til deg,har ikke bruk for det mer!

Krysser fingrene for deg!

Hilsen eks Fjerdemann på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Og tusen takk for støv og fingerkryssing - det kan trengast. Så kjempekosleg å høyre frå deg igjen! Eg tenkte faktisk på deg seinast her om dagen, og lurte på korleis det gjekk. Vi var jo omtrent like langt komne da vi hadde dei blødningane, og det er trøst i at det i alle fall gjekk bra med deg. Sidan vesleguten er ute, reknar eg med at alt er bra? Og gubben din - har han vent seg til tanken nå?

Vi har flytta, og det har vore ein del styr med det. Eg håper jo litt på ny klaff slik rett etter el kvar periode, men det ser ikkje heilt ut som det vil seg. Kanskje denne perioden... Symptomjakta er i alle fall igang. :)

Kos deg med den lille og resten av familien. Eg ønskjer deg all mogleg lykke til vidare. Korleis var svangerskapet ditt eigentleg, etter at det slutta å blø? Det har eg lurt på i desse månadene.

Klem frå

Skrevet

Svangerskapet gikk bra etter jeg var ferdig ned blødninger og bekymringene rundt det.Vært plaga med bekkenløsning og sm en stund på slutten.Så var jeg på måling på sykehuset siden symfyse/fundusmålet var så høyt,og fikk vite at vi fikk en stor gutt.

Var litt nærvøs ang fødselen siden han var så stor og jeg er ganske liten,men det gikk unna på 2,5 time.Godt er det jo ikke når det står på,men det er (nesten) glemt.

Mannen min har helt avfunnet seg med situasjonen,like opptatt av lillebror som han har vært av de andre.Så det er ingen problem :-)

Men jeg merker jo at det er litt slitsomt og ha tre barn i tillegg,spesielt på begynnelsen når man er litt sliten ennå.

Skrevet

Eg skjønar godt du er sliten med fire barn å halde styr på. Godt å høyre at gubben din er med på laget nå. Eg har nok ein mistanke om at gubben min ikkje nødvendigvis blir særleg lei seg om det ikkje blir barn på oss, for å seia det slik. Men satsar på at han kjem på andre tankar om det skulle bli aktuelt. Det ser ikkje veldig lyst ut nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...