mams74 Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Eller er det for tidlig? Jeg bare gleder meg til han begynner å legge seg litt tidligere for kvelden, for nå går det i ett frem til jeg legger meg 22.30.
Leola Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Nei, men gleder meg SINNSYKT til hun legger seg samtidig med storebror! Får ikke roet henne før tidligst hal 1 og aner ikke hva jeg kan gjøre for å snu det.
AMINE Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Håper håper at vi har kommet inn i en rutine nå. Emre Amadeus legger seg mellom 20.30-21. g det er helt utrolig godt. Skal reise til svigers neste uke, og være der i 5 dager. Håper ikke døgnrytmen blir ødelagt da nei...
Vifikkiaugust Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Vi legger oss samtidig rundt klokka 23. Ammer henne litt da og hun sover helt til 4.30 og vil ha litt mere mat. Så mat igjen i sjutida og i ni-tida før vi står opp rundt 10-11. Er veldig fornøyd med denne rytmen vi da, men bør vel stå opp litt før snart. Halve dagen har jo gått før vi har fått i oss mat og stelt oss...
KrissyL & Aurora Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Vi prøver å legge henne rundt klokka 21 og sovner hun skikkelig da så sover hun til en gang mellom 2 og 4. Det varierer litt... Synes det er godt å få henne i seng noen timer før oss så vi får litt tid for oss selv. Trenger det også... :-) Neste runde med mat pleier å være en gang mellom klokka seks og syv. Tar henne somregel over i senga vår i ni tiden for da er hun sulten igjen. Noen ganger sovner vi begge to mens andre ganger står vi opp... :-)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Jeg ammer siste måltid ca. 21 og legger Mia etter det. Da sover hun gjerne til sekstiden... bortskjemte vi!
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 vi legger ho i 23 tida og da sover ho til 7 tida, og når ho skal ha mat ved 11 tida så står vi opp... men når jeg skal begynne på skolen igjen så må jeg få ho til å sovne tidligere
Leola Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Gud så heldige dere er som får lagt dere så tidlig! noen tips til hvordan vi kan få d til? kan det ha noen effekt å stå opp tidligere på morgenen? sover til ca 11..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå