Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Når lar dere baby smake på vann? Sånn for at h*n skal få en smak og venne seg til å drikke det...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Vår begynte å smake vann ved ca 2 mnd men ville ha noe særlig før ca 6 mnd når han begynte med fast føde. Er vel strengt tatt ikke nødvendig før h*n begynner med fast føde heller men tar ikke noe skade av å prøve:-)
Benni-min Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har av og til prøvd med vann til min snart 6mnd gamle sønn, og han reagerer som om det er gift jeg putter i munnen hans. Ikke liker han saft heller. Så her går det ennå på mme. Får grøt to ganger pr dag, og av og til middagsglass, men det har ikke slått an noe særlig ennå. Vet ikke hvordan jeg skal venne han til vann....Han drikker bare sukkervann, men det gir jeg han ikke.
Røverunge Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg fikk juli barn og det var jo såå varmt i sommer.., så HS foreslo å gi en ts med vann. Har gjort dette litt innimellom (genialt for å få vekk hikke) men han har stort sett prøvd å spytte det ut igjen. Har førstes nå (6 mnd) beg å drikke, etter at vi startet opp med fast føde. Går ned på høykant når det er godt og temperert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå