Gå til innhold

Hva kan jeg ta, for smertene??

Anbefalte innlegg

Sitter her med blødninger og store menssmerter.. ikke noe mer smerter enn jeg vanligvis har når jeg får mensen de 2 første dagene...

Men trenger noe å ta bort smerten med... hva kan jeg ta??

Kan jo være at det prøver å klamre seg fast en spire iallefall hos mamma her....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7966475-hva-kan-jeg-ta-for-smertene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er så der, er jo kjempe frustrert og lei meg.. aner jo ingenting..

Men skal til legen på mandag for ny blodprøve igjen så vi får se.. må bare holde ut.

Så får vi se om det etterhvert er meningen at jeg skal bli mamma eller ikke :o)

Kjære Tullemor1

Så leit at du blør! Jeg krysser fingrene for deg og satser på at du er blant dem som godt kan blø og likevel være gravid. De finnes! Min søster hadde det også slik.

Angående smertestillende, så kan du ta Paracetamol. Det skal ikke være farlig i vanlige doser.

Du mo IKKE ta Ibux eller noe annet med Ibuprofen, det kan skape blødninger.

Jeg sliter med smerter selv for tiden, men pga noe annet, og min lege sa jeg skulle ta Paracet siden jeg ikke visste om jeg er gravid (IKM om fire dager)

Hei

Kan du ikke ringe gynekologisk avdeling ved nærmeste sykehus? Det gjorde jeg i oktober, fikk beskjed om at jeg kunne ta paralgin forte hvis jeg hadde. Legen der sa at i så små doser ville det ikke skade barnet,selvom det skulle vise seg å ikke være en SA.

Ring og hør med sykehuset du så er du sikker, også slipper du smertene.

Jeg fikk også komme inn på UL dagen etter at jeg ringte, ringte lørdag kveld/natt og kom inn søndag formiddag. Da kan de evt se om det er noen der eller om det er en SA også..................Jeg var 5+4 uker på vei da..........

Dette er tøffe tak Tullemor! Krysser fortsatt for deg..........

klem

Annonse

Vet ikke hva du kan ta, jeg, Tullemor, men nå må du være tapper og sterk, for spira kan holde fast og du har positiv test og det finnes ingen verdens rettferdighet som vil ta fra deg dette nå. Håper å snart se melding fra deg om at de midlertidige blødningene har stoppet, og at svangerskapet fortsetter sin gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...