Gå til innhold

Da må eg dessverre takke for meg...:-(


Stolt mamma!

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg ha gått inn i uke 12...

 

Va hos legen i går på vanlig kontroll, men da han tok utvendig ul så han at noe va galt... Hjerte hadde sluttet å slå! Det va midt sagt et sjokk for meg! Det e bare 10dager siden eg hadde innvendig ul og så fosteret bevege seg+at hjerte slo. Har har brun uflod nesten hele svangerskapet, men fikk beskjed om at dette va vanlig...

 

For å gjøre en lang historie kort - kom på sykehuset kl.11.30 for ny kontroll som bekreftet det lagen sa. Etter mye venting på sykehuset og mye grining ble jeg lagt i narkose kl.19. Og kl.19.30 var jeg ikke gravid mer........ Forferdelig opplevelse!

 

Men har heldigvis en fantastisk familie og samboer som har støttet meg! Nå e det ikke noe annet å gjøre en å tenke positivt!

Det er jo tross alt en grunn til at hjerte sluttet å slå....

 

I kveld blir det vin!:-)

Og om 1-3mnd skal vi begynne p prøve igjen!

Lykke til alle sammen her inne!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender tørste klem, kjenner situasjonen veldig godt for eg har opplevd det MA i juni, så bare slapp av og ikke tenk negativt, håper spiren fester seg i neste omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Veldig trist dette her. Eneste magre trøst er at det mest sannsynlig var noe galt med fosteret (men det hjelper deg nok mindre å tenke på dette nå MEN mer etter hvert).

 

En dag sitter du der med verdens fineste lille baby!!!!

 

Mange gode klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var helt forferdelig å lese..

Huff.. Siden fosteret hadde beveget seg og hjerte slo, så er det

jo så stor sjanse for at det skal gå bra..

 

Så trist at du måtte oppleve dette!! tenker masse på deg..

 

Tror jeg må ha meg på en ny ultralydtime selv, er redd for å

oppleve det samme..

 

Stor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle trøsteklemmer! Det hjelpe på å skrive om det....... Har ikke klart å snakke med vennene mine om dette enda...

Men vil ikke gjøre dere bekymret! Det va nok en grunn til at jeg hadde brun uflod hele veien......

Nå må eg bare prøve å tenke positivt....

Me ska klare å bli gravide igjen - å da ska den sitte!

 

Skal krysse fingrene for dere alle!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist =(

 

Vet akkurat hvordan du har det. Har vært igjennom det samme tidligere.

Det er jo KJEMPE fint at du tenker positivt da.

Du får kose deg med vinen så snakkes vi sikkert om 1-3 måneder =)

 

Masse lykke til!!!

 

Kjempe stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da forferdelig trist å lese!! Sender deg mange klemmer og gode tanker for framtiden. Godt at du er positiv for nytt forsøk :) lykke til og håper jeg ser deg her inne igjen snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet så innmari godt vordan du har det! Skal vi trøste hverandre? Felles sorg- felles trøst. Jeg skulle over på 2. tri ca i dag jeg også, men vårt lille fremtidshåp ville ikke vokse mer og jeg var igjennom det hele på onsdag. Det er IKKE NOE GØY. Det blir så meningsløst. I det ene øyeblikket går det bra og jeg klarer å tenke positivt og fornuftig. I det neste er alt håpløst og jeg storgråter. Synes virkelig ikke noen fortener dette. Vi skal også på igjen. Det er den eneste tanken som trøster.

Skal vi følge hverandre?

Verdens beste klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg! Jeg vet og hvordan du har det! Opplevde det samme for 1år siden! Du må bare prøve å se framover!

Nå er jeg gravid igjen! Prøver å ikke tenke så mye på det, men et er vanskelig å la være.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre om de tilfellene hvor det ikke går bra... Er kjemperedd for å oppleve det selv! Ønsker dere all lykke videre! Håper dere lykkes neste gang!

 

Mange varme tanker til dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei idyll!

Ja det kunne vert godt å dele litt erfaringer - og følge hverandre framover!

Tenkte du på e-mail eller kanskje inne på bli gravid?

Litt feil å gjøre det her inne.....

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...