~anette & lukas + ella ~ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Ikke all verdens Han kan: smile og le, babler masse, snurre rundt sin egen akse, sitter fint på fanget, holde flaska, ligge på magen og leke i det uendelige, tar tærne, men får de ikke inn i munnen enda, kan gi leken fra den ene hånda til den andre, reagerer på navnet sitt, tar situps, står i fanget, ta ut og inn smokken selv, Han har ikke begynt å rulle enda, og har ikke fått noen tenner=) Dette var det jeg kom på i farta.
kleenex Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Han er 6mnd i dag, har fått to tenner nede ( de to i midten oppe er på vei) ruller fra mage og rygg, skyver seg bakover på magen, kan sitte på fanget uten støtte, men jeg pleier å støtte forde. står lenge med litt støtte
kleenex Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 glemt e å si at han smiler og ler og babler også
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 da hun var 6 mnd kunne hun krype, sitte selv, smile og le og leke med lekene sine. det vanlige regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Er ikke vanlig å sitte selv når de er 6 mnd.....måtte bare si det!!!!! Mellom 8 og 10 mnd er vanlig....
nasse nøffen Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 rart at en på seks mnd kan krype og sitte synes jeg da men,, ja du er jo anonym også, så den tar vi m en klype salt... min kan smile og le, snu fra rygg til mage og omvendt... stå med støtte, sitte fint på fangetligge lenge på magen å leke skrike sutre sove hele natta=) og gjøre mamman sin lykkelig=)
PMST Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 min var begynnt å reise seg opp etter tingog kunne krype ved 6mnd tenkte bare på det du skrev over her ..det er ikke umulig...hehe ;0)
m a r r i s Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Min gutt kan også sitte selv, det har han gjort siden han var 5 mnd! Min nevø satt også da han var 5 mnd. Han sitter lenge og leker på matten sin. Ellers kan han rulle til begge sider, snurrer rundt din egen akse, rygger, står på alle fire og gynger, står selv i ca 1 min hvis han holder seg i sofaryggen, smiler ler og babler mye +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå