animal Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Er vel ikke noe fasitt på det, begynn med det når barnet klarer å suge av den. Tenker vi begynte når hun var ca 4 mnd.
Tita&Tage Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Vi og begynte rundt 4 mnd. Ikke så mye vann hun fikk i seg i starten, men greit med trening : )
kleenex Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Avent har tutekopper som er fra 3mnd og oppover, med den følger det med en sperre hvis barnet får for mye av gangen
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Begynte rundt 5 mnd, men snuppa ville ikke ha. Har prøvd jevnt og trutt i 5 mnd nå (hun er 10,5 mnd) men vil fortsatt ikke drikke av den. Så nå har vi kuttet ut å prøve. Drikker melk og vann av tåteflasker enda, men kommer nok til å gå rett over på kopp når den tid kommer. Tutekoppen kan vi bare glemme ;o) Tenkte å si det bare sånn så du vet at ikke alle tar tutekopp )
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Jeg kjøpte denne "magiske" (det står det på pakka) koppen fra avent til gutten min. Først syntes han den var morsom å tygge på, selv om han ikke fikk noe ut. Så begynte han å bli irritert hver gang jeg kom med den teite tyggeleken når han var tørst og nå har han endelig forstått at den kommer vann ut hvis man suger...men da oppdaget vi at det spruter vann ut av et hull på toppen, sånn at gutten får nesa full av vann når han slutter å suge...Med andre ord: Fullstendig bortkasta å kjøpe 3 mndrs kopp...
Bonusmamma13 Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Har tenkt å begynne med den nå til min på 4 mnd. Men er jo umulig å finne en med guttefarge. Har vært rundtom alle veier, men bare rosa og ferskenfarget kopp alle veier:-(
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Unnskyld meg, men har det noe å si hvilken farge han har på KOPPEN sin? Redd for maskuliniteten hans eller??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå