Gå til innhold

September: da er det ingen servering på natten lenger...


belli72

Anbefalte innlegg

og det gåt overraskende bra! Har begynt med velling og grøt, så jeg var sikker på at han ikke var sulten når han skriker. Han våknet litt de første nettene, men jeg rugget ham i søvn. I natt kun en gang! HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVor ofte spiste han om natten før dette da? Og har du kuttet tvert ut eller trappet ned......... Ammer du eller gir mme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har spist alt fra 2-6 ganger pr natt. Jeg ammer. Men nå er det slutt på det, da han får i seg en god posjon velling - 150 ml før sengetid, i 20.30-tiden. I natt sov han til klokken to, klynket litt, fikk smukk. Sovnet til tre, samme greia igjen. Og så var det pupp klokken 05.30.

 

Håper snart at han skal sove igjennom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive: Jeg kuttet tvert ut. Bestemte meg for det, fordi jeg skjønte at han ikke var sulten, men bare av gammel vane ville kose seg med litt pupp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg har hørt at dette er lurt å gjøre nå når de blir 5-6 mnd. Blir de 7-8 mnd før man prøver, så kan det ta mye lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym over: Jeg tror ikke det var i tidligste laget. Jeg har tre barn fra før, som alle sluttet med mm om natten (mellom 00-06.00) da de var 6 uker. Og så la de seg gradvis tidligere og tidligere, slik at når de var rundt fire måneder var de i seng i åtte tiden, men fikk ingen pupp før kl seks om morgenen.

 

I og med at fjerdemann var mye mer urolig om natten, og han ikke av seg selv sluttet å spise, regnet jeg med at det var fordi han trengte mat. Så jeg sluttet ikke med nattservering før jeg var rimelig sikker på at han hadde nok fast føde i kroppen til å holde ut natten.

 

Det har gått veldig bra. Han sover fint nå - sovner i 19.30 tiden, får pupp klokken fem. Hender han mister smukken og klynker litt midt på natten.

 

Hvordan er det med dere andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...