Gå til innhold

September: da er det ingen servering på natten lenger...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har spist alt fra 2-6 ganger pr natt. Jeg ammer. Men nå er det slutt på det, da han får i seg en god posjon velling - 150 ml før sengetid, i 20.30-tiden. I natt sov han til klokken to, klynket litt, fikk smukk. Sovnet til tre, samme greia igjen. Og så var det pupp klokken 05.30.

Håper snart at han skal sove igjennom....

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Til anonym over: Jeg tror ikke det var i tidligste laget. Jeg har tre barn fra før, som alle sluttet med mm om natten (mellom 00-06.00) da de var 6 uker. Og så la de seg gradvis tidligere og tidligere, slik at når de var rundt fire måneder var de i seng i åtte tiden, men fikk ingen pupp før kl seks om morgenen.

I og med at fjerdemann var mye mer urolig om natten, og han ikke av seg selv sluttet å spise, regnet jeg med at det var fordi han trengte mat. Så jeg sluttet ikke med nattservering før jeg var rimelig sikker på at han hadde nok fast føde i kroppen til å holde ut natten.

Det har gått veldig bra. Han sover fint nå - sovner i 19.30 tiden, får pupp klokken fem. Hender han mister smukken og klynker litt midt på natten.

Hvordan er det med dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...