Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 blir så fortvilt jeg..jenta mi har fått lungebetennelse! Hun har vært syk av og på siden hun begynte i barnehage i september, og nå altså lungebetennelse! Jeg har bare deltids stilling og er avhengig av å jobbe ekstra for å overleve, men når gullet er syk må jeg jo takke nei til vakter jeg trenger SÅRT! Sliten av alle bekymringene! og dårlig søvn... ser ikke ut til at febern gir seg heller, tiltross for medisiner, så da spørs om det blir enda en langtekkelig kveld på legevakta... syte-syte! (lengter hjem til familien....kunne fått litt hjelp da..)
uglo Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 uff...høres ikke greit ut, mager trøst men; har en søster som jobber i barnehage, og hun sier dem fleste unger er myyyye syke det første året i barnehage,verst den første tiden.så da kan det vel barte gå en vei:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 ja kan jo trøste meg med det...men penger må en jo ha for å overleve....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå