Gå til innhold

Hei! hvor mange kynnere er "normalt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann !

Jeg har hatt sterke kynnere siden i gårkveld og nå er det kanskje en i timen eller noe, hvor mange bør jeg ha før jeg kontakter føden? Jeg er jo bare i 33 så det er jo alt for tidlig at noe skal skje og tror heller ikke at det er noe fødsel. Er bare så vondt å ha denne magesknipen som kommer å går. Tror jeg blir sprø:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

føden kan ikke gjøre noe for deg når du har kynnere,for det har ikke noe med fødselen å gjøre,men heller med kroppen din som gjør seg rede til den store dagen!

hvor mange kynnere er normalt er veldig individuelt,noen har ikke kynnere mens andre har det nesten hele svangerskapet.

jeg har dager der jeg kanskje har et par-tre stykker,for neste dag ha tredve- førti på en dag.

noen ganger er de ok,andre ganger hardere og mere ukomfortabelt. så du må nok bare holde de ut er jeg redd!

jeg er i uke 39 og har hatt det slik de siste par mnd

Skrevet

Jeg har i perioder hatt kynnere hvert tiende minutt i et par timer, så èn i timen syns jeg ikke hørtes mye ut...

Men er du usikker og i tvil, så må du ringe til føden!

Skrevet

Nei, tror ikke jeg ringer:) Jeg har jo hatt rier før og vet jo hva det er for noe så merker fort forskjell.. Er bare så kjedelig med all denne mageknipen men slik er det nok for alle vi damene her inne:)

Skrevet

Hvis du har konstant med kynnere kan du ringe.. Da kan det være rier faktisk... Men når du har de spredd er det bare for at kroppen gjør seg klar til fødsel. Jeg gikk fra uke 20 med kynnere nesten hele tiden sist.. Denne gangen har jeg bare når jeg blir sliten. Du merker veldig forskjell på rier og kynnere da.. Når det virkelig starter.. Tro meg!!

Skrevet

Hei, har hatt kynnere siden uke 16-17, normalt har jeg ikke mer enn 3-4 i timen, og legen sa at ble det mer enn dette burde jeg ta kontakt.

Skrevet

Ja, og det er som mensensmerter sant? diaresmerter?

Skrevet

veit ikke kor mange som e normalt. Men eg har mange kynnere sjøl ihvertfall... alt etter ka eg gjør osv. Men har hatt oppi 6-7 stk i timen. Føles ikke som menssmerter hos meg.... Magen strammer seg, livmora blir hard som en ball og d er vanskelig å bevege seg... litt ubehagelig.

Skrevet

Ok,med meg er det mer som smertefulle diaresmerter eller mensmurringer. Vil deles i to. Men da jeg fødte for et år siden fant jeg fort ut hva ordentlige rier er:) Da var det ingen tvil akkurat. Men travelt å ha sånne magesmerter da, gidder ikke å gjøre stort annet enn å bo i sofaen å klage :)

Skrevet

hei, sitter med 3 til 4 per 10 min. de tar ck 30 sec.men også 1 til 2. bli ikke bedre av å gå. men kan ikke være rier. det er ikke så vondt som alle sier. hadde det slikt i går i 6 timer men de dle borte igjen... er 38 uker og førsegangs. kan bare sitte og vente. flere som har det slikt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...