Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er så mye å juble for... men Vesla tar plutselig for første gang smokk og sovner....4mnd gammel..

Frem til nå har hun kun villet sutte på vår finger når hun skal roe seg ned for å sove. Dvs frem til for ett par uker siden kunne hun ta pappaens, da stoppet det, nå har det da bare vært min som gjaldt....

Idag ville hun ikke roe seg på den heller, jeg tok en av de mange smokkene jeg har forsøkt tidligere og jammen gikk det som smurt.

Da blir dagens store fundering: Når hun sovner pleier jo vi og ta fingeren ut og gå, bør vi gjøre det samme med smokken???

Tenker at hun er vant til ikke å sutte på noe til hun sovner men ikke etterpå, men det virker som noe har endret seg gradvis de siste ukene, hun våkner bla på natten og vil ha mat oftere(eller kanskje hun bar vil sutte på en smokk...)

Jaja, noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la smokken være i munnen til den detter ut av seg selv.. Hvis den gjør det da..

min tass å begynte med smokk da han var 4mndr.. så nå får han den når han skal sove..

Var en stund jeg kunne gi han smokk i stedenfor pupp på natta også, men nå vil han ha pupp uannsett 1min så kan jeg legge han igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...