Makka Pakka Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Jeg er gravid for 2.gang men husker ikke hvordan det var første gang. Men.. mener å huske at sist jeg var gravid var det i disse tider at hodet festet seg (er i 30.uke). Jeg har en del bekkenløsninger i dette svangerskapet. Nå har det blitt så utrolig vondt fremme, helt nede på magen(der magen går over til å hete noe annet he he),på skambenet tror jeg det heter. Jeg har en datter på 15 mnd og etter å ha løftet litt på henne er alt bare fryktelig vondt resten av dagen og jeg har probelemer med å gå. Kan det være så ømt og vondt fordi hodet har festet seg, det vil vel kanskje gå over etterhvert da?
Gjest Mamsidaisy Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Veldig vanlig å ha mer vondt i skambenet på slutten, det er hormonene som gjør at du "løsner" litt ekstra (dvs. bekkenløsning). Hadde selv mye mer vondt på slutten med andre barn enn første. Måtte innføre løfteforbud. Vær snill med deg selv, ta hensyn til dette og ikke vær "flink", for da blir det mye verre.
Mellus Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Når hodet fester seg vil du få det bedre ang. bekkenløsning. Det vil løsne... MEN det er vondt. Jeg kan ikke huske det var sånn vondt sist. Akkurat de dagene den fester seg, vil det stikke og være drit vondt. For meg ihvertfall.. Nå sliter jeg skikkelig om nettene, klarer ikke snu meg engang. Det er ubehagelig. Har ikke noe tegn til bekkenløsning, men skambenet er så vondt at jeg har lyst å hyle... Gleder meg nå ass.. Bare 8 dager igjen.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg skjønner hvordan du har det... Har kjempe vondt der selv. Har problemer med å snu meg i senga og det gjør kjempe vond hvis jeg må ut av sengen.Må jo bruke beina samt rygg/korsryggen liksom. Jeg blir kjempe irritert. Og tror jeg er den eneste i verden som har så vondt. Hehe... har 24 dager til termin. Huff, kjempe lenge til... men nå gleder jeg meg til å få ut denna klumpen. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå