PMST Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 hun liker ikke melk men liker yogurt men det er ikkemulig å drikke den fra flaske siden den er så tykk... lurt på å ha i litt melk å spe den ut med så hun kan drikke den fra flaske.. men tenker det kansje smaker dårlig..hehe noen som har gjort det ? hun liker biola men er en stund til jeg kommer meg på butikken ...
uglo Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 ikke prøvd det nei, men hvorfor ikke, verdt et forsøk da, liker hun det ikke så er det bare tømme ut da...hva med dem andre melke greiene dem selger rundt omkring da? Dus er vel noe som heter, kanskje ikke så bra det eller? har ingen kjennskap til dem produktene, men hørt dem skal være melke erstatnings produkt
Aubergine Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Jeg har med stort hell blandet biola/melk, yoghurt/melk og drikkeyoghurt/melk 50/50. Gutten min er heller ingen stor melkeelsker, men disse forskjellige variantene er tydeligvis kjempegode!
PMST Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Det gikk ned på høykant..smattet i seg 120 ml på ett blunk...;0) brukte appelsin yougurt og h-melk halvt om halvt... digg ;0) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå