Gå til innhold

Har du gode idèer til utdrikningslag (i Bergen)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sånne typ stå på torget å selge egg ting, men litt ordentlige ting -som hun kommer til å huske.

Også skal det helst være noe alle kan være med på (ihvertfall være samme sted som henne), så ikke det blir så masse venting.

Har allerede bestemt en del ting, så det må ikke være noe som tar hele dagen:)

Takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt utdrikningslag var vi bl.a. i en liten butikk i Marken og malte på tallerker. Jeg fikk alle tallerkene etterpå. Alle skulle male noe som kjennetegnet meg / noe de husker å ha opplevd sammen med meg. Veldig kjekt!

Skrevet

Det hørtes litt koselig ut:)

Husker du hva den butikken het?

Skrevet

...Dytter...

Skrevet

Har vore med på nokon utdrikkingslag i Bergen og dette har me gjort:

- klatring (Fantoft)

- Riding

- gokart (med Nestun ein plass)

- picnic på Fløyen (kanskje ikkje rette årstid for det no)

Alt dette ligg litt utanfor Bergen og det er ein fordel med bil for å koma seg dit.

Skrevet

Hei,

det var riktignok i Stavanger men for noen år siden tok vi en venninne (som er glad i å synge) med i et studio og spilte inn noen sanger/bruddstykker på en cd- noen med resten av gjengen som backing. Er ganske morsom å høre på den dag i dag :-)

Skrevet

vi tok med venninna våres på hyttetur. ho blei ført dit i blinde så ho ikke skulle skjønne kor vi va på vei.

d va overnattingstur da..en natt.

vi hadde forskjellige aktiviteter der da.

- ballongleken- hver ballong representerer en eks eller lignende. hun må forklare/fortelle om denne og til slutt -pang- ballongen og personen er ute av livet.hvis d er alkohol inni bilde kan d være greit at denne tas når litt innabords.

- pakkeleken- hver av de som er med på utdrikkingslaget har med en gave til brura. den skal reprensentere en felles hendelse de har hatt. bruda skal derfor fortelle hvorfor hun har fått den og hvem den er fra.- morsomt. hvis d er alkohol inni bilde kan d være greit at denne tas litt før d tar av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...