Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Del Skrevet 27. januar 2007 Er 7 uker på vei med et etterlengtet barn. Jeg og mannen min har ønsket oss barn i lengre tid og endelig var det vår tur. Men av en eller annen grunn så gruer jeg meg til å fortelle venner, familie og jobb at jeg er gravid. Jeg gruer meg til alle spørsmålene og kommentarene "hvordan går det?", "åååh, jeg gleder meg til å bli bestefar", osv.... Jeg håper at det ikke vises på meg at jeg er gravid før langt ut i svangerskapet så slipper jeg å si noe, men problemet mitt er at svigermor røyker inne og jeg blir ordentlig kvalm av røyklukt for tiden. Så jeg er snart forpliktet til å si noe. Noen andre som har hatt samme opplevelse som meg og har noen anbefalinger? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7965848-gruer-meg-til-%C3%A5-fortelle-at-jeg-er-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Matilde 19.04.06 Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, på en måte hadde jeg det sånn. Men det handler mest om at jeg ikke liker å være i sentrum. Syntes ikke det var så stas som alle skal ha det til, å være gravid. Hehe. Jeg følte meg ikke spesiell, men likevel ser alle på meg som om jeg var dronning. Merkelig følelse. Men det er nettopp det, alle skal ha det til at det skal være så fantastiskt å gå gravid og alle spør for å være hyggelige, men så synes man kanskje ikke det selv, og man blir litt lei alle spørsmålene.. Vent med å fortelle det til 12 uke, da har du litt tid hvertfall. Og hvis noen spør hvorfor du ikke har sagt noe før, skylder du på at 3 mnd er den "magiske grensen". At man ikke vil fortelle det i tilfelle det går galt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7965848-gruer-meg-til-%C3%A5-fortelle-at-jeg-er-gravid/#findComment-7988149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå