Gå til innhold

Sukk..... alle favorittnavna mine er på poppis-listen..

Anbefalte innlegg

Det er så kjipt! Helt siden jeg var liten har jeg likt navnene :

Nora

Sofie

Anna

Sara

Elias

...men nå som de er så poppis vil jeg ikke bruke de.. og det er dumt, for jeg har jo alltid villet ha de navnene.

Dumt at jeg skal føle at planene blir litt "ødelagt" fordi favorittnavnet er for poppis...

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener... Da vi fikk vår første sønn for 3 1/2år siden fikk han navnet Oliver, da var det ingen som het det, men nå har det plutselig skytt fart. Synes du skal velge akkurat det navnet du ønsker mest, en vet aldri når navnene ryker opp og ned på navnelisten, så velg med hjertet :)

Huff det var ikke noe særlig for deg da. Synd du ikke vil bruke det navnet du liker best. Tror ikke jeg ville brydd meg så mye om de var poppis-navn, hvis det var de jeg likte best. Men nå hadde nå bare jeg et av mine favorittnavn som var på ti på topp, og et par som var blant de 40 mest populære.

Syns også du skal velge med hjertet.. :)

Du kan kanskje bruke..

Nore eller Sofus til en liten gutt eller Sahr til en liten jente? Eller kanskje Sofia, Nadia, Elise eller Anja? Eller Solveig som var nevnt i en annen debatt. Mange søte, fine navn som er beslektet men ikke så "poppis".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...