Gå til innhold

lakserende midler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har n åen uke igjen til termin og er ganske lei nå.er det en ting jeg virkelig ikke har lyst til,så er det å gå overtid.ja,jeg VET at ting kan ta litt lengre tid og alt dette,men så har jeg hørt så mange forskjellige historier som ikke har endt særlig bra om mor går langt over tiden,og dette er noe jeg vil unngå!!samt at jeg har hørt at det å bli satt i gang er hverken behagelig eller gir en god fødsel...

så...er det noen flere her som har tenkt tanken på å ta litt lakserende middel slik at ting kanskje kan starte?er det noen som vet noe om at dette er uheldig etc? mora mi måtte ta dette da jeg skulle komme til verden for jeg var så treig,og da var det jordmora hennes som sa at hun skulle ta det.

hva heter slike lakserende middler og kan man få det reseptfritt på apoteket?

vet noen evt om hvor lang tid det tar fra du tar det til det virker?

håper noen er like "kjedelig" som meg og sitter og bimmer en lørdags formiddag:)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ihvertfall at mange lakserende midler kan gi masse magesmerter, kynnere, diare osv. I beste fall blir det fødsel, om enn en styrtfødsel som gjerne ikke er noe å trakte etter. Har hørt flere her inne som angrer på at de tok noe lakserende. I verste fall sitter en på toalettet med masse vondter og ingen fødsel.....

Jeg ville heller gått en lang tur, og hatt sex etterpå. Husk å la han få utløsning inne i deg, sæden kan hjelpe ;-)

Skrevet

takk for svaret!

jeg er bare "litt" desperat og VIL IKKE GÅ OVER TIDEN!!! :(

jeg går hver dag,tar bringebærbladkapsler og har faktsik hatt sex to ganger i de siste dagene,men ingenting ser ut til å hjelpe...æsj,dette er ikke noe gøy nei...

Skrevet

Bringebærkapslene kommer ikke til å hjelpe deg igang ihvertfall.. De er til å gjøre livmora klar for en fødsel, og at du blir mer tøyelig der nede.. Og hvis du fortsetter å ta de etter fødsel, hjelper de til med å trekke sammen livmora igjen...

UNGEN KOMMER NÅR DEN SKAL!!!!!!! Jeg har 8 dager igjen.. Må jeg gå over, så må jeg gå over. Samme hvor lei jeg er.. Sånn er det bare...

Skrevet

drikk en dl. melk med 3ss kanel i....rør godt rundt å drikk det.spis resten av kanelen om ikke alt kom med.Ha gjerne sex etterpå!Lykke til:)

Skrevet

Ei venninne av meg tok det, å hun satt på do store deler av fødselen+at når hun fikk pressrier så sto avføringa som en sprut ut av henne flere ganger. Hun traff både Jm og pappen, og det så visst ikke ut på fødestua. Hun sa hun ville dø, fordi hun var så skamfull, og angret på lakseroljen. Hun hadde ikke gått mer en 2 dager over terminen. Selv gikk jeg 16.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...