Gå til innhold

Hvor gammel må hun være for at det skal være noe vits i å vekke henne tidligere på morgenen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok ganske sikker på at du ikke kan begynne å styre soverytmen hennes ennå. Hun er for liten er min mening i allefall.

Vi hadde ei snuppe som sov når hun kjente for det förste 2-3 månedene. En må bare passe på å sove når de små gjör det.

Personlig har jeg aldri vekt snuppa mi på morgene noen gang, heller nytet av å kunne sove lenge... Og glad er jeg for det for nå begynner morgenen kl 05.30-06.00 ;)

Mitt råd, ha litt tålmodighet så retter det til seg etterhvert.

Lykke til i allefall med lille tulla.

vår jente er 6 uker, og hun sovner aldri heller før 01-02 på kvelden. og da er hun rimelig trøtt blitt for sover kun svært korte dupper på ettermiddag/kveld. Det går mest i mating, særlig etter kl 2200. Vi skulle også ønske at hun ville sovne litt før, så tar gjerne imot tips om du kommer over noen. Men tror ikke det er lett å vri døgnet helt ennå dessverre. Ikke så farlig for oss som er hjemme, men litt slitsomt for far... Noen har tipset meg om å la alt foregå på soverommet i dempet belysning etter kveldsstell i f.eks 8tiden. Men frister ikke å sitte der inne med en våken unge hele kvelden heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...