Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som gir det til sine barn? på flasken står det at det er uten sitrus, sukker og gluten....

liker selv ikke tran, spyr av det, så vil ikke tvinge det i guttungen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smaker mye bedre enn tran... vi bruker den ;0)

Skrevet

ei på mi barsel gruppa kunne ikke gi tran av en eller anna grunn men da spurte ho om biovitt.

hs sa det va ok ..

Skrevet

vi gir multivitamin for barn (flytende), samme som biovit...og da trenger man ikke gi tran... :)

Skrevet

her sa hs at det ikke var nødvendig å gi biovit hvis man amma for da fikk babyen i seg nok vitaminer uannsett.. men tran og b vitamin var visst nødvendig... Men spusrte da tassen var 3mndr eller noe da.. kanskje trenger mer nå som de blir større...

gir ingenting jeg... har liksom ikke fått begynt og nå er tassen 8mndr..

Skrevet

hei

det er jammen ikke lett å vite for man får jo vite så mye forskjellig. En i barsel gruppen min spurte om det forrige gang og fikk beskjed om at biovit skulle man ikke bruke, kun d-vitamin dråper eller tran.

Snuppa mi hun gulper ganske mye og jeg hater også tran + at det setter så sinnsykt flekker på klærne så jeg kjøpte d-vitamindråper på apoteket som jeg gir henne.

Skrevet

Jeg har gitt det til alle mine små.Har allergi mot tran i familien og eldstemann ble syk av tran så tør ikke gi det til mine.

Skrevet

Vi gir multivitamin som kjøpes på apoteket, nesten det samme som biovit. Jenta er prematur, og alle premature skal ha multivitamin til de er ett år sa de på sykehuset. Så da regner jeg med at det er helt i orden at alle andre babyer får det også ;)

Skrevet

snuppa vår har fått d-vitamindråper siden ho va 4 uker.. da ho ble forkjøla for 3 uke sia kjøpte vi i tillegg sanasol, å no e ho så å si helt frisk igjen...

Skrevet

vi og bruker d vitamindråper. Er kjempefornøyd. Lett å gi + ingen ekkel tranlukt på klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...