Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått så mange kviser/ utslett i ansiktet. Har aldri vært spesielt plaget med det tidligere. Kan det ha noe med graviditeten og gjøre tro? Jeg er 10+3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har plutselig fått kviser på ryggen; det har jeg aldri hatt før. Det kan sikkert tenkes at det er en sammenheng med graviditet, bare tenk at kvisene kommer først i puberteten når hormonnivåene stiger; det skjer jo nå og! Jeg er i uke 6 nå.

Skrevet

er 5+4 på vei, har fått kviser i nesten helle kråpen, synes det er helt normalt og det er et tegn!

Skrevet

Jeg har også fått masse på ryggen, skikkelig ekkelt!

Skrevet

jeg har også fått masse kviser, men kun i ansiktet! Men det er jo kjempeplagsomt, for det er jo der det vises! Renser hver dag, men hjelper ikke! Veldig kjipt...

Skrevet

Tror d er veldig vanlig... vet ihverfall at eg hadde kviser på ryggen med 1 mann og på beina med andre mann!!!!!!!!!!!!!!! Er vel hormonene som har det gøy :-)

Skrevet

Jeg fikk små "nupper" mellom brystene kjempe tidlig i svangerskapet og har dem enda... har aldri hatt uren hud noen plasser på kroppen, men nå har jeg begynt å få små kviser i panna og på ryggeog... gud bedre...

Skrevet

drikk mye vann. Det renser kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...