Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hva slags kjønn venter dere? Hva har dere dilla på og hva liker dere ikke lenger?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 har dilla på våte nyvaska kluter og flaska med tøymykner,lukta av vaskemaskin og fuktig rå mur kjeller... ååå av mat..sjokolade,bananer,cola.. og klarer IKKE kylling,kjøtt,kjøttpålegg,saft eller mayones :S ikke ost heller...kunn på pizza har syyykt lyst på jorbær,rips,bringbær,blåbær og moreller men det får jeg ikke tak i:( og jeg venter jente baby=)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 venter gutt, og klarte ikke lukten av kjøleskap, kebab eller wok de første 3 mnd. Har dilla på druer og cola. Dessuten føler jeg en trang til å spise noe hele tiden! (prøver å styre meg) Rett etter middag kan jeg kaste i meg en hel klase med druer selv om jeg er kjempemett!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Maraya: jeg har sett at de selger både jordbær og blåbær på meny, hvis du har noen slik butikk i nærheten. Ultra har også jordbær
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 åå det visste jeg ikke!?! har bare rimi,kiwi og rema1000 her jeg bor:) men da skal jeg dra en tur til byen en dag;) takk for tips:D
s0et Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Jeg vet ikke hvilket kjønn det er helt sikkert, men jeg er sånn passelig sikker på at det er en gutt. Jeg har dilla på honning ^^ Skikkelig teit, egentlig, å sitte og gumle honning rett fra boksen. Haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå