Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 hei =) hvordan går det med dere da?? er snuppa blitt flink eller?? så lenge siden jeg har "skravla" med deg at,hehe håper dere har det fint =)
Murmeline Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Halloen!!! Tenkte på det samme her om dagen. Har ikke sett deg så mye i det siste, har du nok å gjøre ellers kanskje?? Snuppa har vært på 4mnd-kontroll, og er riktig god og rund.. Bombe... Tok noen øl med ei venninne i går, og plutselig var det flaskenekt,uff.. da pappaen endelig ringte, og jeg stod klar til å løpe hjem, roet hun seg. etter en time med hyyyyyyyyyyyyyl.. uff.. vurderer å begynne med grøt, hun våkner på natta og er sulten.. har bare prøvd gr.sakmos hittil. hun er så flink til å ligge på magen, virker som nakken er grei nå ruller ikke rundt enda, men vi øver litt da.. svømming er kjempestas:) hm, hva mer... jo, hun klyper meg i puppen når jeg ammer henne. skikkelig hardt også. au... hun er stort sett i veldig godt humør, og ler masse. pappaen synes nok deter mer gøy nå, kan liksom kommunisere mer.. jo, jeg kan spise litt mer variert igjen, må fremdeles holde meg unna kål, løk osv, men kan bruke litt krydder:) DIGG!! dere da? FORTELL...
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 er innom rett som det er,men leser for det meste.=) er i dritthumør for tia,og det er jo ikke nytt.....heeheee prøver å gjøre litt her da,men ryggen er ikke med for tia heller. gruer meg til 5mnd kontrollen jeg,hehe.for hadde han ikke flata ut,måtte jo noe gjøres...blæh.unger skal være a4 ifølge hs min... han er litt sen egentlig,men jeg bryr meg ikke så mye om det.var jo veldig slapp lenge.men han tar etter ting,ruller litt på sidene,traller og ler,babler som en foss,og skal hoppe.....(slitsomt) men han "går" mye.skal ikke stå,men gå.føttene er som trommestikker =)) grøt på kvelden har han fått en stund,og etter jeg innførte det også på mårran er han en annen unge.så han er en unge med stort matbehov.men melka er minska pr mål.bytta til collett,og da ble det bedre.bruker fruktmos som "topping" på grøten,hehe.skal vente litt med grønnsaksmos tenkte jeg.men vi får se om han krever mer etter hvert. han ligger litt på magen,men blir fort sur.slutta også med å rulle seg over på rygg.gjorde jo det før...men vi tromper han innimellom da.lærer han litt,at det er morro.jeg har begynt å lese litt om kiss.men hs trodde ikke han hadde det.men skulle følge med.ellers er han en snill og blid gutt =) passer meg for å gi han uvaner,hehe.men litt bortskjemt blir han da =0) koser meg masse jeg da =)
Murmeline Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Hei igjen. Fikk det travelt tidligere i dag, måtte løpe. Uff, hvorfor dritthumør da? Hvorfor gruer du deg for 5mndkontrollen? Redd for hva hs sier? Vokser han for mye/for fort, eller? Alle barn utvikler seg i sitt eget tempo da. Andrea rullet også for lenge siden, men har ikke gjort det selv siden. Men det kommer nok tilbake tenker jeg:) Så lenge de er i godt humør, spiser og koser seg, er det vel greit tenker jeg da.. Her har hun også begynt å ville stå i fanget, liker å trimme bena litt. Prøver å holde igjen da, men ikke så lett. Hva slags grøt bruker du? Vi har mye matintolleranse osv, samt cøliaki i fam, så vil være litt forsiktig, derfor grønnsaker.. Men i dag har jeg kjøpt hirsegrøt på helsekost, tror jeg skal gi litt smaksprøver fremover nå. Hvis han ikke liker å ligge på magen, anbefaler jeg skumgummi-kile fra hs, de låner ut her hvertfall. Det hjalp utrolig her, snuppa kom seg mer opp, og lå behagelig likevel. Prøvde først med å legge henne halvveis opp på et rullet håndkle, men det funket ikke like bra. Etter at vi fikk kilen i hus, har hun blitt mye sterkere i nakken, og jeg mistenker ikke lenger at hun har kiss. Hun virker mye mer bevegelig i nakken også. Kanskje noe å prøve for dere også? Og så leker vi, leser bok osv når hun trener på å ligge på magen, da holder hun litt lenger. Hm, er visst litt trøtt, har ikke så mye mer å bable om nå. Prates senere da, god helg så lenge:)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 hopp =) han var for tung og for kort,hehe liten og rund...jeg er bare glad han spiser.har jo hatt onger som ikke ville det også.er et mareritt det. bruker 4mnd grøt.alt som blandes med melk.tåler det,så jeg bytter innimellom for smakens skyld. skal høre med hs om di har slikt å låne ut.hørtes lurt ut.han er ikke akkurat glad i mageligginga,så da skal jeg prøve det.nytter ikke med leker eller annet heller.tro meg,jeg prøver,hehe er bare dårlig humør,hehe.sikkert været som har skylden.blir litt værsyk innimellom-=0) skal køye jeg,så vi snakkes ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå