Gå til innhold

Hvor tidlig begynner (evt) kynnere?


Ms.Nurse

Anbefalte innlegg

Jeg har våknet 2 netter på rad nå med "mensen- kramper" i magen. Er 7+0 på vei så det er langt igjen. Lurer på hva dette kan være? Kanskje det er livmoren som strekker seg jeg kjenner... Er førstegangs så vet ikke hvordan det skal være heller:) Skal til legen på onsdag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok livmoren som strekker seg. jeg hadde mange og intense murringer i begynnelsen (til 9. uke ca), Nå er jeg i 11+3 og jeg får enda disse murringene, skjeldnere, men intense... Lykke til hos legen og videre i svangerskapet ditt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merket kynnere i uke 28 sist. Men de var aldri vonde! det må nok være litt strekking du kjenner... Men ring legen din hvis du er bekymret. Man får gjerne plutselige "vondter" i et svangerskap som man ikke nødvendigvis kan forklare. Kynnere gjør hele magen hard, som om du strammer alle magemusklene samtidig (ufrivillig), men de bør ikke gjøre vondt. Legen min sa at vonde kynnere teknisk sett heter rier, og de kommer gjerne i tiden rett før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mens murring" er helt normalt i begynnelsen.. og det er definitivt ikke kynnere..

hadde kynnere fra ca uke 20...

magen blir helt har,det er litt merkelig,men det gjør ikke vondt..

viss du er bekymret,kan du jo ringe jordmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...