Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 I dag e det barra 30 dager til terminen min 26 Februar!!!! Herregud! Ein mnd igjen! 4 uker! Eg har gått og psyka meg opp nå i 8 mnd og vært egentlig ganske mentalt forberedt. Var hor jordmor på torsdag og gikk igjennom fødselsstilllinger og info... Men nå e det altså barra 1 mnd igjen?!! Glede meg men grue meg litt o.... (men glede meg mest til å få møte h*n og hilse på)
rampen_ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 ja, det er litt rart det der.. sånn er det hos meg og... PLUTSELIG begynner jeg å tenke på at det faktisk er en liten krabat inni der som skal ut.. har 84 dager igjen å fundere på jeg da:-) litt lengre det:-)
mayaya Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Det er en merkelig følelse de gangene jeg kommer på det ja.. 56 dager igjen her nå! Fikk for meg en dag, at det rareste var at mamma skal bli bestemor... thihi... Alle de andre besteforeldrene er det fra før, bare ikke hun :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg fikk helt sjokk i dag når det sto 29 dager, jeg var jo klar over at det var 30 dager i går.... men 29 dager det syns jeg var jammen kort tid.... rart som dagene flyr nå... Jeg har termin 25...spennede
ett til! Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 ja,er det ikke rart hvor fort tiden egentlig går?jeg har knappe 7 dager igjen! det rare med dette er at selv om jeg er VELDIG rede til å føde og møte gutten vår, så kjennes det ut som det er veldig lenge til at han skal komme! jeg er førstegangsfødende og har ikke peiling på hva venter meg når,så jeg sitter egentlig bare og tenker at "det blir vel snart men ikke helt enda..." så en mnd kan kjennes ut som knapp tid,og en uke kan kjennes ut som et år:)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Nå har eg og sambo klargjort både soverommet våras der babyen skal sove i begynnelsen og rommet der stellebordet og andre ting oppbevares... Me har vert så kjempeflinke. *skryt skryt* Eg har nå fått vaska og strøket alt av babyklær og sengetøy og tepper og det som hører til, så nå kan den little barra komma når det passer seg. Nå e me beredt! (trur eg) Einaste så gjenstår nå e å pakke sykehusbagen min... Men det eg vil ha med meg bruker eg te daglig så eg trur eg drøye det ei lita stund te. Dessuten så seie sambo at eg får egentlig ikkje lov te å føda ennå, fordi han har ikkje fått handla inn tøfler og morgenkåpe te meg ennå. Han e så nydlige... Elske deg gulle mitt. kyss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå