Gå til innhold

huff.. trøtt og klar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker nå at det tar på med skole og masse fritidsaktiviteter.. er i uke 29 nå... og merker at de dagene jeg ikke kommer meg hjem før i sju-tia på kvelden, er jeg heeeeelt pumpa...

slitsomt..

må vel begynne å jekke meg ned litt skal jeg holde ut dette svangerskapet..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så veeeeeldig sytete ut-. måtte bare få det ut *fnis*

Skrevet

Man har lov til å "klage" litt når man er gravid! Og det merkes godt når man er kommet så langt som til uke 29, er selv i uke 31;) Du får være flink å slappe godt av på ettermiddagene hjemme, og kansje det er på tide å vurdere å trappe litt ned på fritidsaktivitetene?

Ser på profilen din at du ønsker å komme i kontakt med andre gravide:) Viss du bor i Tromsø så må du være med på Bim treff her;)

Sender deg litt positiv energi.... "aooom aoooommm", såh, der tror jeg du skal kunne merke at du ikke er fullt så trett og sliten:)

Lykke til!

Skrevet

Skjønner hvordan du har det.

Jeg er sykemeldt. Eneste faste jeg gjør hver dag er å følge/hente i barnehagen. Ellers prøver jeg å få gjort litt hjemme, men etter at jeg har vært i butikken og laget middag er jeg utslitt...

Det er fryktelig slitsomt denne gangen, og bekkenet samarbeider ikke i det hele tatt, så det blir jo ikke noe lettere.

Vi skal ha lov til å sette ned tempoet litt når vi er gravide. Husk at du blir nok ikke noe mindre sliten de første ukene etter at barnet er født. Den tiden er veldig slitsomt - selv om den er koselig.

Skrevet

Eg er i veke 32 og merkar godt at eg må roa veldig ned no. Eg går fortsatt i 100% jobb og har ein time kvar vei til jobb, men så er det rett heim på sofaen for resten av kvelden. Viss eg er heldig har eg nok energi til å laga middag eller ta oppvasken men det er ikkje kvar dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...