Mandragora Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 skal man få noe svar fra NAV etter man har sendt inn søknad om permisjon/fødselspenger?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har ikke fått noe svar, men vet at arbeidsgiver har blitt kontaktet og regner derfor med at alt er i orden. Vet ikke om du får fødselspenger fra NAV eller om din arbeidsgiver forskutterer?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 NAV sender deg ikke brev om noen tingen de, du må bare passe på å ringe å sjekke selv med jevne mellomrom. hos meg lot de være å utbetale sykepenger i 3 måneder uten atde tok kontakt med meg, men hver gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at allt var i orden. noe det ikke var og jeg ventet og ventet på pengene mine. fikk jo ordnet noe til slutt da, men jeg venter fortsatt på sykepenger fra 1 arbeidsgiver (har 2), de klarer ikke sulle seg til å ordne det der nede og jeg har vært sykemeldt nå siden tidlig august...... nei, ring heller å sjekk at du får og hvor mye du får og forsikre deg om at allt er i orden. ikke sitt å vent på at de skal kontakte deg.....
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg fikk brev vedr permisjon... At den er innvilget frem til den og den datoen...
Mellus Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Ja, du skal få svar... Men hvis du ikke har sendt med kopi av helsekortet så de kan se når termin er, venter de med å sende deg penger til det er oppdatert i folkeregisteret. Ringte om det i går, for jeg har glemt å sende med kopi.. Så det kan ta lang tid før jeg får penger da.. Så jeg skal kjøre bort med en kopi i løpet av helgen.. Kan jo ikke klare meg uten penger så lenge. Tenk om jeg går over tida.. uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå