Gå til innhold

brev fra NAV ang

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal man få noe svar fra NAV etter man har sendt inn søknad om permisjon/fødselspenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått noe svar, men vet at arbeidsgiver har blitt kontaktet og regner derfor med at alt er i orden. Vet ikke om du får fødselspenger fra NAV eller om din arbeidsgiver forskutterer?

Skrevet

NAV sender deg ikke brev om noen tingen de, du må bare passe på å ringe å sjekke selv med jevne mellomrom. hos meg lot de være å utbetale sykepenger i 3 måneder uten atde tok kontakt med meg, men hver gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at allt var i orden. noe det ikke var og jeg ventet og ventet på pengene mine. fikk jo ordnet noe til slutt da, men jeg venter fortsatt på sykepenger fra 1 arbeidsgiver (har 2), de klarer ikke sulle seg til å ordne det der nede og jeg har vært sykemeldt nå siden tidlig august......

nei, ring heller å sjekk at du får og hvor mye du får og forsikre deg om at allt er i orden. ikke sitt å vent på at de skal kontakte deg.....

Skrevet

Jeg fikk brev vedr permisjon... At den er innvilget frem til den og den datoen...

Skrevet

Ja, du skal få svar... Men hvis du ikke har sendt med kopi av helsekortet så de kan se når termin er, venter de med å sende deg penger til det er oppdatert i folkeregisteret. Ringte om det i går, for jeg har glemt å sende med kopi.. Så det kan ta lang tid før jeg får penger da.. Så jeg skal kjøre bort med en kopi i løpet av helgen.. Kan jo ikke klare meg uten penger så lenge. Tenk om jeg går over tida.. uff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...