Gå til innhold

Kommer jeg til å miste melka nå, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sigurd er 6,5 mnd og oppe i tre fulle måltider om dagen. Han spiser først og så får han enten litt vann eller mm etter maten. Når han får så mye fast føde vil det si at han får fullt måltid med mm kun om morgenen og én gang om natta. Resten blir jo bare en liten slurk hver gang for å stille tørsten. Etterhvert nå skal vi jo gå over på nattavvenning og får vi til det blir det jo bare den ene gangen på morgenen han får et skikkelig måltid med bare mm. Er det for lite? Vil jo ikke miste melken heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis ikke. Mengden tilpasser seg det som ungen etterspør. Når det bare er to fulle mm måltider og ellers en tår nå og da holder du oppe den produsjonen du trenger. Min førstemann spiste og tre måltider fra 6,5 mnd, og jeg begynte å jobbe etter 8 mnd, men ammet til han var 17 mnd. Tilslutt var det bare på morgenen. Tror dette vil tilpasse seg for deg også.

Skrevet

Godt å høre! Er jo ikke krise hvis vi må begynne med mme, men jeg synes det er koselig å amme og så er det mindre styr mht flasker og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...