Gå til innhold

JEG ER GRAVID :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat funnt ut at jeg er gravid nå!!!! Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, og tok Primolut for å få mens da det drøyde ltt for jeg fikk den.Fikk beskjed om å ta en g-test før jeg begynte på de, den var negativ. Tok så pillene i 10 dager, og skulle få mens etter 2-4 dager. Er nå på dag 6 etter primolut slutt, ingen mens og tok en g-tes g den ble positiv!!!!!!!!!!!!!!! Har vært litt kvalm i det siste og vondt i puppene den siste uka.

Men kan Primolut ha skadet fosteret?

Jeg går på metformin, tror dere jeg skal fortsette med det, har pco?

Er veeeldig glad nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer sååå mye:) kjempe kjekt for dere:)

kan jeg spørre hvordan vondt i puppene du har hatt? mine er harde og litt tyngre på en måte....kanskje litt bredere? jeg tør ikke ta test! er nok redd for at det bare er tanta som er på vei:(....

Skrevet

Gratulerer så mye!!!=)

Skrevet

Gratulerer!! Lykke til! :))

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Vet dessverre ikke noe om Primolut eller metformin, håper noen andre kan svare på det:)

Skrevet

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Studier i dyr har ikke vist skadelige effekter m.h.t. graviditet, embryo- eller fosterutvikling, fødsel eller postnatal utvikling. Metformin skal likevel ikke brukes under graviditet, men erstattes av insulin. Overgang i morsmelk: Ukjent. Utskilles i melken hos rotter. Preparatet skal ikke brukes under amming.

gå inn på www.felleskatalogen.no

der finnes informasjon om alle legemidler og evt. skader ved graviditet.

råder deg uansett til å ta kontakt med lege og ikke slutte på noe piller før du har konsultert med legen din.

masse lykke til i tiden fremover.

Skrevet

Jeg ville fortsatt på metformin om jeg var deg!!

Det er forelöpig ikke godkjent legemiddel og bruke under svangerskap,men effekten skal väre positiv i forhold til sa/ma.. Det reduserer risikoen betraktelig for oss med pco!!

Les andre innlegg på PCO forumet her inne, så tror jeg du vil få svar på noe av det du lurer på!

Men for guds skyld.. Konferer med legen din!!

Gratulerer så mye med spiren.. :)

Skrevet

Nå har jeg tatt to CB digital tester for å være sikker, og begge lyste gravid!!! Kan nesten ikke tro det, er kjempelykkelig!!!

I og med at det er lørdag fr jeg ikke tak i lege ør mandag, men fortsetter mer metformin inntil jeg får tak i han på mandag...

Håper bare ikke Primolut har ødelagt noe.....

Skrevet

hei.grattis:-)jeg håper jeg også blir gravid sanrt.venter på mens etter MA 15.12.ikke tegn til den ennå..hva er metformin?noe som hjelper deg å bli gravid etter ma ?

Skrevet

Gratulerer!

Kos deg med den voksende magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...