*littlå* Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Noen som har vært borti dette? Kom med jevne mellomrom i går kveld, men idag er det ingenting igjen. Var like vondt enten jeg satt eller stod oppreist. Begynnte med "hold" i siden, for så å gå over til disse smertene. Er førstegangs, og i uke 38. Vet ikke helt hvilke tegn jeg skal kjenne etter ved eventuellt fødsel.. Noen synspunkter?
*littlå* Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2007 Ingen?? Nå har de begynnt igjen. virker som nurket jobber seg nedover...
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Heisann ! Jeg kjenner også stikkende smerter oppi der...virker som om det er i livmorhalsområdet. I tilegg stråler det innimellom nedover hoften og låret. Jordmoren mente det var babyen som hadde festet seg og som trykker på ulike nerver. Er uansett ikke noe farlig vertfall !
*littlå* Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 ok. takk for svar. Jeg går nå her å håper på at ting kanskje skjer snart også.. Begynner å bli utålmodig ;-) Men det er nok bare å smøre seg med tålmodighet :-)
ett til! Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 jeg har også slike stikkende smerter,kjennes nesten ut som beibisen prøver å bore seg ut der nede!utrolig ubehagelig og vondt! jeg hadde det en kveld her og trodde jeg klikka for det var så vondt samme hva jeg gjorde,men så kom det bort igjen... har hatt det nå og da etter dette,men jeg tror det er hodet som fester seg ordentlig eller klemmer på nerver. tror desverre det ikke har noe med selve fødselen å gjøre... jeg er i uke 39...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå