Gå til innhold

til "onkel donald gjengen den 24 januar"

Anbefalte innlegg

tusen takk for sist:) koste meg kjempe masse ute med dere. gleder meg til neste treff i februar.

jeg fikk ikke med meg nickene deres da... så det går ann å kjenne dere igjen her inne?

hvis noen vil ha bildet jeg tok av oss alle er det bare å si ifra hvor jeg skal sende det. legger det ikke ut her siden jeg ikke vet om det er greit for alle.

ha en fortsatt fin helg..

klem fra

Fortsetter under...

Hei igjen!

Ja det var kjempekoselig...fikk skravlet mye...og gleder meg til treffet vårt i februar.

Jeg satt til venstre for deg ved siden av Ethina fra Brasil.

Kan godt sende over bildet på mailen min.

[email protected] eller [email protected].

Ha en fortsatt fin dag :)

Hei ;)

Marte her, jeg satt rett over Stine, der bordet gikk i veggen..og jeg foreslo neste treffsted People's...

Jeg vil gjerne ha bildet :) Mailadressen min ligger på profilen min...

Koselig med kontakt med andre gravide..gleder meg til å dele opplevelser og småbarntid med dere!

Annonse

Hei,heidi her.Satt helt ytterst ved siden av deg.Hadde det kjempe hyggelig,gleder meg til neste gang og det er jo ikke så lenge til.:)

Jeg vil også gjerne ha bildet.Mailen min er : [email protected].

Klem.

nå er det ikke lenge til neste treff:) synes det var skikkelig koselig jeg:) har egentlig ikke noe spesielt å skrive nå.. bare kjeder meg litt.. sittet halve dagen og prøvd å bestemme meg for barnesete til bil og nå har jeg funnet:) akta graco:) hurra da var enda en ting bestemt..

Annonse

Hei igjen!

Lurer på om noen av dere vil kjøpe en babydyne av meg jeg....Vi hadde kjøpt 2 stk,en til vogna og en til senga også fikk vi enda en av svigermor igår...Hun visste ikke at vi allerede hadde kjøpt...trenger liksom ikke 3 stk....

Det er en Høie Babythermo dyne 65*80 cm....Den er selvfølgelig ubrukt siden lillegutt fortsatt ligger i magen... :) 199,- kostet de....

Da kan jeg i tilfelle ta den med på tirsdag...

Klem :)

Hei igjen!

Ja synes det er greit med to,de sa i butikken at det var veldig vanlig iallefall....At man hadde en til vogna(den blir oftere skitten av eksos og støv) og at man hadde en egen til senga...så da gjorde vi det... :)

Ja den er vaskbar og allerginøytral...kan vaskes i maskin og tørkes i tørketrommelen...:)

Er formen bra ellers?

formen er veldig bra:) jeg hadde egentlig tenkt til å si at da vil jeg veldig gjerne kjøpe den.. men så kom min mor løpende med 2 dyner og sengetøy.. hehe

så da har jeg vel det jeg trenger...

jeg har det veldig bra jeg, litt stiv og tung men det følger liksom med har jeg skjønt.. :) -- hva med deg?

Ja der ser du...lønner seg å vente noen ganger..he,he....

Joda formen er fin..er sykemld nå da,pga veldig lavt blodtrykk,men merker stort sett ikke noe særlig til det,så lenge jeg tar det rolig...Men skal til legen onsdag å sjekke det igjen da.....

Sees imorgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...