Gå til innhold

Nåken så har vært påUL no? og vett dåke ka dåke venta?

Anbefalte innlegg

Hei hei

Eg va på UL i uke 18,5. Alt såg bra ut og Bruckner e jo so utruli kjekke og får deg te å føla deg so ei dronning med verdens finaste baby!!!:-)*ler*

Eg e forresten frå Fitjar og har termin 30 mai. Skal på rutine UL på sykehuset om 14 daga og eg e so spent på om eg får 3D der då!!! Isåafll hadde da vore kjempe skøy. Bruckner sa forresten at han va 80(-90%)% sikker på ka kjønnet va, so eg og mannen min vett ka da e , men INGEN andre:-))

Fortsetter under...

hei!

Eg har termin 29juni:)mangen så skal fø til sommaren,da blir spennande,kjekt med litt fol på føden:)bare da ikkje blir for mangen,eg har så lyst på familierom kan ikkje fordra og ligga på sjukehus:)

Hehe, ja da e da så e bak delen med at da e så mangen så ska fø:) Men familie rom får ein jo vanlig vis bare i to daga. Men da e jo kjekkt viss ein blir litt kjennt med kvarandre.. så blir da kanskje ikkje så vanskelig å måtta dela rom med andre?:) Da e målet mitt vertfall, trur oppholdet kan bli endo litt kjekkare då.. Eller?

ja enig med deg der,da blir ikkje bedre enn vi laga da t sjølv:)ja eg e ikkje heilt sikker på kor lenge ein får ha familirommet men da e sikkert ikkje lenger,da e jo andre så vil ha da og:)uff kvir meg t å dela rom med ukjente folk,e så redd eg forstyrre å sånn visst eg får ein urolig unge:/

Annonse

me va heldige å fekk ha familie rommet lengre enn to daga, for da va kje folk som ville ha da.. :) Men rekne kje med at da blir nåke voldsomt i sommar.. sio da e så mangen :) Men hadde jo vert kjekkt å troffe nåken andre vertfall:) Men at du plage nåken, da må du vertfall kje tenka på!! for da går seg te :)

Ja, du har nok rett i kin eg e Ane Victoria :) har bare vert litt vekke for tio så eg har ikkje vert inne her. Ja,har vert kvalm sio eg va i veke 6. nå e eg i veke 20, så e skam sliten og dritt lei kan du sei :) Sitte å vente på at posten skal komma, vente på at vogna skal komma :)

Hei

He,he, nei trur me vil holda for oss sjøl ka kjønnet e, men håpa dei kan sjekka ein gong te når eg ska på sjukehuset for å vera "heilt" sikker:-). Håpa at dåke alle kjeme på BIM-treffet på Frugård(stord) onsdag 7 feb. klokko 12:-)

Hehe, Okei då :D

Ja, da e jo litt greit å kunna få veta da litt meir enn ein gang kanskje?? eg har no då bestemt meg for at eg ska veta ka da e denna gangen.. så nå går eg bare å veeeente på at UL ska nerma seg.. dagane går såå seint:) hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...