tihi Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Jeg som hedde ei sovedukke. Jenta mi har sovet 8-9 timer i strekk siden hun var 1 mnd, men nå.... Nå er hun oppe hver time og har hatt tre bæsje bleier om natta. Bæsjen lukter også helt anderledes - ikke søt melkebæsj, men noe annet ekkelt. Jeg håper det er pga. to tenner som her kommet opp.... Vær så snill si det da...er så sliten. Hun er foresten 5 mnd.
24timersmamma Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hei tihi! Husker du meg, Otilie fra de første BIM-treffene? Beklager at jeg har vært litt treg til å komme på treff, det har gått litt over stokk og stein her en tid, men skal se om jeg ikke snart klarer å dra meg og poden (Oscar) ut. Så synd med sovedukka di, høres ut som om du har hatt det veldig fint en stund, men med tenner kan alt skje! Oscar har fått sin første tann, og sover ganske urolig i form av at han må ha smokken hele natten , og detter den ut må mor eller far opp å putte den inn igjen! Av og til er det ingenting annet enn å legge seg i sengen sammen med mor som gjelder, men jeg bærer han over i egen seng så snart han sover tungt. Oscar er forøvrig drøye 4 mnd nå, og er skikkelig herlig kar. Blid og grei, men som sagt: sover litt urolig om nettene. Hadde små-kolikk de første 3 mnd, så alt er bedre enn det. Jeg håper det ordner seg for dere, og at det roer seg litt når tennen kommer opp- se forøvrig litt lenger ned så står det et innlegg om bæsj og tenner, kanskje kan du få noen tips der!? Håper vi sees snart da!
mams74 Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 urolig baby og løs mage høres ut som tenner ja. I hvert fall i den alderen. Tannutbrudd er noe herk, men heldigvis forbigående! Hvis hun har veldig vondt finnes det noe å få kjøpt på apoteket som du kan smøre gommene med og som bedøver litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå