MammanTilGullene Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Praktiske meg trodde jeg hadde funnet en løsning på pumpeproblemet. Jeg greier ikke få igang utdrivningsrefleksen selv, så da satt jeg meg ned med pumpa når jeg skulle amme. Jenta på den ene puppen og pumpen på den andre. Jenta spreller en del når hun spiser. Men nå bestemte hun seg for å ta spenntak i pumpa. Jeg tviholdt på den, men å pumpe ble for vanskelig. Likevel hadde det jo sprutet en del inn i den så jeg kunne ikke bare legge den fra meg. Da ville melken renne utover. Så der satt jeg og prøvde så godt jeg kunne å holde den fast i puppen. Jenta sparket videre. Hun traff flaska. Så sa det splæsj. Hun hadde greid å skru flaska av pumpa. De dyrbare dråpene gikk ned på buksa mi. Det samme gjorde det som fremdeles lå og skvulpet rundt puppen. Så slapp hun puppen og flirte. Hun skal være glad jeg ikke er tilhenger av å banke babyer.
Line_78 Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 He he, lille bølla :-) Da gutten min var så stor at han krabba rundt på gulvet, ble pumpa kjempespennende! Så hvis jeg satte meg ned for å pumpe litt mens han krabba rundt på gulvet og lekte, kom han straks bort for å ta pumpa. Reiv og sleit, ikke lett å få ut noe da nei! Og hvis pappaen var hjemme og forsøkte å distrahere ham var ingen ting spennende nok, han skulle bort til mamma og pumpa, den var så morsom å leke med :-)
Expat Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Ja noen ganger er det utgjort! Tullejenta...vet ikke sitt beste... Prøv tvillinghold (sånn der hun har kroppen sin rundt deg på utsiden), da kan hun ikke sparke. Iallefall så vet du at det virker da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå