Gå til innhold

UL idag..tripper her

mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

idag skal vi på Ul å se på lille pasasjeren...lurer på hva som viser seg der inne:)

kommer tilbake med oppdatering.

god helg alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke masse til:-).. GLED deg... ja du må si hva det er ;-)..

Skrevet

Kos deg masse :) Var der i forrigår vi, kjempe snill jm fikk 7 bilder md oss av gutten vår =)

Gi oss oppdateringer da hvordang det gikk, hva kjønn osv..!!

Kjekt å slippe å si "det" lengre ;) hihi !!

Skrevet

så spennede da.Lykke til.

Skrevet

hei

nå er vi tilbake fra en spennende UL, jammen masse aktivitet der inne, rart at jeg har vært så bekymra de siste dageme..stille fø rstormen:)

terminen ble skubbet ut i juli mot 30 juni før så har jeg nå ny termin 3 juli...

vet dere, jeg har hele tiden sagt jente men den siste tiden etter jeg har hørt samboerens overbevisthet har vi trodd gutt begge. Men der inne ligger trolig nok ei lita jente, mamma mente hun ikke så noe anna. men skal få komme til bake på en ny ul om noen uker, så da får vi nok engang bekrefta d.

men alt så normalt ut...morro dette her:)

stolt storebror også

måtte felle en del tårer...

ellers håpr jeg dere andre har og får en like fin dag som meg...

Skrevet

Så koselig da:-)... med en liten jente når du har gutt ,men hovedsak er jo at alt var bra:-).. Vi fikk å vite jente på 1.ul ,men hadde en til uka etter og det var fortsatt jente.. så tror nokk du har en liten tulle jeg da:-).. grattis igjenn... i mårn drar jeg videre ,men lykke til videre i sv:-)

Skrevet

tusen takk og lykke til du også

ja alt var velkommen hit i huset men skal ikke nekte for at d er litt morro med et av hvert:)

ha en fin tur videre....kose deg

ikke lenge før..tida raser

Skrevet

Hei!

Gratulerer..

Begge kjønn var velkommen her også,men jeg har ikke noe problem med og innrømme at det var veldig morro med en gutt nå,siden vi har en jente fra før;o)

Så bra at alt sto bra til hos dere også,en spesiell følelse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...