Gå til innhold

Har så dårlig selvkontroll når det gjelder...


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet du, jeg har innrømmet det for meg selv, jeg. Jeg ELSKER sjokolade! Så jeg gidder faktisk ikke å ha dårlig samvittighet for at jeg spiser sånt lenger, da ville jeg ha blitt utslitt. Og når jeg da har ett litt mer avslappet forhold til det så spiser jeg faktisk mindre også...

 

(Men det blir som regel mellom 100-200 gram om dagen!!)

Jepp, sjokoman! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til klubben! Tror nesten det må være den største klubben i Norge - eller muligens i hele verden - så vi er i godt selskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina, er du overvektig? Jeg er en del kilo overvektig, og da kommer ofte den dårlige samvittigheten. Vennene mine som er "normalvektige" sliter ikke med det. De virker helt avslappet når de spiser godterier....

Begynner på et "nytt og bedre liv" hver mandag. Men helgene har en tendens å vare fra onsdag til tirsdag. Ikke alltid da, men ofte. huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skuffende svak for sjokolade :( Det er rett og slett det beste som finnes i verden. Men pyttsann, vi fortjener det!

 

Pssst-- Brownie-nutrilettbaren er supergod og kan funke som feks. en rask lunsj en gang iblant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan vel ikke beskrive meg som overvektig, er vel heller på den andre siden av skalaen. Kiloene er ikke så mange, men litt endringer etter fødselen har gitt en fin liten ring rundt magen allikevel...

Men selv om jeg er heldig med vekta så er det vel egentlig like usunt for helsa mi. Og tannlegen tjener jo godt på at jeg er glad i sjokolade, da... Så jeg burde jo egentlig redusere jeg også... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du minnet meg på det, nå må jeg en tur i skapet og sjekke hva som er igjen etter butikkturen;-)

Noe av det beste jeg får er krokanis med peanøtter til! I perioder faktisk bedre enn sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...