Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 hatt vondt nederst i magen i hele natt.. når jeg sto opp fikk jeg en kraftig "krampe" i korsryggen og ned mot rompa.. varte bare noen sekunder. kan det ha vært en ri? er førstegangs å aner ikke hvordan det kjennes ut med rier.. jeg er bare i uke 34..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Min opplevelse av rier er at det minner om mens murringer nederst i magen i starten, for så å øke i styrke... Senere ble riene sterkere i korsryggen. kommer vel litt an på hvor lenge smerten varte. kan jo tenkes at babyen har presset på en nerve også... hatt litt plager med det selv.. spennende å se om det utvikler seg:)
Fjerdemann på vei Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Tror ikke de kaller det rier før de kommer ganske regelmessig, eller varer så og så lenge. Tror ikke det går å bare ha en rie. Men det kan ha vært en kraftig kynner, eller rett og slett bare at ryggen krampet seg litt.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Rier kommer og går, varer ikke over laang tid, har opphold, og starter igjen. Det kan gjøre vondt i magen og/eller i korsryggen :kjennes ut som sterke menssmerter i starten, som blir verre. Kommer i intervaller. Det du opplever kan være et tegn på at noe er på gang lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Håper ikke babyen din stresser med å komme ut enda. Krampe i korsryggen og ned mot rumpa kan ha vært bekkenløsningssmerte. Smertene i magen kan være kynnere.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 takk for svar! får bare vente å se framover da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå