Gå til innhold

hjelpes.. kan jeg ha hatt en rie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hatt vondt nederst i magen i hele natt.. når jeg sto opp fikk jeg en kraftig "krampe" i korsryggen og ned mot rompa.. varte bare noen sekunder. kan det ha vært en ri? er førstegangs å aner ikke hvordan det kjennes ut med rier..

jeg er bare i uke 34..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min opplevelse av rier er at det minner om mens murringer nederst i magen i starten, for så å øke i styrke... Senere ble riene sterkere i korsryggen. kommer vel litt an på hvor lenge smerten varte. kan jo tenkes at babyen har presset på en nerve også... hatt litt plager med det selv.. spennende å se om det utvikler seg:)

Skrevet

Tror ikke de kaller det rier før de kommer ganske regelmessig, eller varer så og så lenge. Tror ikke det går å bare ha en rie. Men det kan ha vært en kraftig kynner, eller rett og slett bare at ryggen krampet seg litt.

Skrevet

Rier kommer og går, varer ikke over laang tid, har opphold, og starter igjen. Det kan gjøre vondt i magen og/eller i korsryggen :kjennes ut som sterke menssmerter i starten, som blir verre. Kommer i intervaller. Det du opplever kan være et tegn på at noe er på gang :) lykke til!

Skrevet

Håper ikke babyen din stresser med å komme ut enda. Krampe i korsryggen og ned mot rumpa kan ha vært bekkenløsningssmerte. Smertene i magen kan være kynnere.

Skrevet

takk for svar! får bare vente å se framover da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...