Gå til innhold

Sukk - har SÅ lyst på Bogaboo-vognen:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne på nybaktmamma.com på barnevogndebatten og lest mye om den vognen og sett masse flotte bilder - den virker jo bare så utrolig praktisk - særlig med de vinterhjulene en kan kjøpe til. Den er jo dyr da, men man trenger jo bare den vognen.

Noen som har denne/har tenkt å kjøpe denne?

Lurer på "hvordan" jeg skal kjøpe den - i butikk eller på nettet (babetrader.eu). Er i utgangspunktet litt skeptisk til å handle på nettet, men det er jo endel å spare da....men noen som vet hvordan en betaler når en handler der? Eller noen som vet om det er noen butikker som selger Bogaboo i Bergensområdet? Hørte her inne at Reflex har begynt å selge denne...men hvorfor står den da ikke på nettsidene deres...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har bare god erfaring med vognen. Har hatt den i noen måneder nå, og er veldig fornøyd. Nå som det er så mye snø, er jeg heldig jeg fikk tak i de store hjulene. tror ikke de små er så gode på snø!

Bagdelen og sittedelen er bare forskjellig stoff, som festes på samme ramme.

Kjøpte på babytrader.eu. Betalte 6800 tilsammen for alt (inkl moms og tollavgift) Tror det er litt billigere nå!

Skrevet

Tror reflex nettopp har begynt å selge dem, så har sikkert bare ikke fått den inn ¨på nettsidene sine enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...