Gå til innhold

I går var vi på 3d utralyd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå så fantastisk det var! Vi var på Nøtterøy hos han som heter Geir Tveit. Han er helt fantastisk, forklarte alt kjempegodt og viste oss mye mer enn vi hadde forventet. Sjekket alt mye grundigere enn på den ordinære ul. Føler oss mye klokere nå. Nurket ville såklart bare sove, lå i samme stilling hele den halvtimen selve ultralyden foregikk, hjalp ikke at jeg snudde på meg. Men fikk likevel med oss 11 flotte bilder av en gutt med bollekinn og antydning til oppstoppernese:) Fikk også dvd av hele undersøkelsen, kjempemorsomt minne å ha. Vi kommer nok til å se den dvd`n maaaange ganger før Mai:) Vi hadde med oss to stolte bestemødre også, som ble bestevenner i løpet av turen:) Måtte bare dele min glede med dere. Alle som har mulighet burde prøve seg på en 3d ul:)

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig gøy:o) Hva betalte dere hos ham da?

Skrevet

kostet 750,-. Vi fant ut at vi syns det var såpass mye billigere enn Majorstuaklinikken at det var verdt en kjøretur på en time:) Fikk også med en rapport hvor det stod alt han hadde sjekket og at alt var bra:)

Skrevet

Ja, det var det ingenting å si på....jeg kunne tenke meg å ta 3D ul også, men bor i Bergen, så da blir det jo litt vei å reise;o) Har du nr til der du var? Bare å bestille? Lang ventetid?

Skrevet

Det fint sikkert steder i Bergen hvor de tar 3d ul og:) Nr. er 33407593. Han sa at det som regel bare var en ukes ventetid:) Han anbefalte å ta 3d ul mellom uke 24 og 28 tror jeg:)

Skrevet

Tror ikke det er det:o( Ikke som jeg har hørt i allefall...da må det i såfall ha kommet nettopp, for en venninne av meg dro til Oslo i fjor før hun skulle ha sin nr to...

Takk for nr - kanskje vi bestiller en time der når jeg er kommet litt lengre:o)

Skrevet

Åå, så koselig opplevelse!!!

Skjønner godt det er en opplevelse å leve lenge på :o)

Skrevet

ah, typisk da. langt å reise for en halvtime ultralyd ja:)

Skrevet

Hva koster det på majorstuaklinikken?

Skrevet

Åååh så gøy!! Jeg skal også dit tenkte jeg.. Er det bare Geir Tveit som tar 3D eller er det fler av de..?

Hvilken uke var du i da du tok 3D?....og hva heter det der? Må finne nr på nettet...

Skrevet

ååååå så morro! vi bor i tønsberg å har bestilt oss en sånn ult vi skal dit 12 feb! da er jeg 28 uker gravid! når var du der??? så du hvem han lingner på???? =)

Skrevet

da jeg ringte dit sa en meget sur dame at det kostet 1500 + 500 om man ville ha bilder. men har sett at folk har betalt mindre enn det altså.

Skrevet

usikker på om de er flere der. men han er ihvertfall super:) jeg var 24+5 da vi var der:) heter nøtterøy ultralydinstitutt og nr er 33407583.

Skrevet

jeg var 24+5. han sov hele tiden så fikk bare sett han i en vinkel, så ganske vanskelig å se hvem han ligner på:) men så god og rund ut i ansiktet:)

Skrevet

noen som hvet om der e tilbud til oss fra stavanger da? noen telefon nummer? høres veldig gøy ut. er i uke 27 nå så det haster litt da...

Skrevet

åååååå så morro! ha håper jeg vi får noen bra bilder siden vi vemter så lenge! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...