Gå til innhold

oppsøke fastlege..


venternr2:)

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er ny her inne! testet positivt i dag på IKM dagen. Lurer på når man skal kontakte fastlege? kan man vente litt først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kontaktet min fastlege dagen etter jeg testet positivt, men fikk ikke time før fem uker etterpå. De pleier ikke å ta første sjekk før i uke 9 eller 12. Men du kan jo snakke med din legen hvis du føler behov for det. Hvor langt på vei er du da? Jeg er 5+2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+6 på vei, og ringte fastlegen min tidligere i uka. Fikk time om fire-fem uker. Så du kan sikkert vente litt. Jeg synes det var greit å få det gjort, det ble liksom enda litt mer virkelig etter å ha ringt dit og avtalt tid. Også var det jo mange ledige tidspunkter å velge mellom når det gjalt når på dagen jeg skulle få time da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte fastlegen min med engang jeg hadde testet positivt...

fikk time dagen etter... :) rundt 3-5 januar

 

skal tilbake på ordentlig kontroll med blodprøver osv 8.februar. da er jeg i uke 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte legen den dagen jeg testet positivt (28. desember) og fikk time første dagen etter 1. nyttårsdag.. Var kanskje litt annerledes med meg i og med at jeg måtte seponere diverse medisiner i.f.t uplanlagt graviditet.

 

Men jeg syntes det var betryggende å snakke litt med legen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...