*shehasmyheart* Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Ikke fordi jeg gjerne vil gi det til snuppa her, men er det noen som vet hva det er med honning som er så farlig for de små? Bare lurer:)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Det kan inneholde en bakterie som er farlig for dem. Husker ikke hva den heter eller gjør, men vent til hun er et år.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Honning skal ikke gis til barn under ett år fordi den kan inneholde sporer som kan utvikles til botulisme-bakterier i barnets tarm. I tarmen vil disse bakteriene produsere gift som fører til den svært farlige sykdommen spedbarnsbotulisme. Hentet fra www.matportalen.no Håper du fikk svar nå.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 det kan bli lamme bla av denne bakterien....
*shehasmyheart* Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2007 Takk alle sammen:) Vi diskuterte dette skjønner dere. Så kunne jeg ikke forklare hvorfor de ikke skulle ha det før de er ett år. Men nå kan jeg det:) Takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå